Kære Alle!
  Skrevet af: vibeke b Oprettet: 18-01-2010
Nu er det januar og udsalg - så hvad siger I til at vi også sætter priserne lidt ned?
Jeg tænker at der så ville komme lidt mere gang i handlerne. - Jeg tror vi skal huske på at vi trods alt handler med brugt tøj - og der befinder sig pt. herinde en hel del varer der ikke kan konkurrere med udsalgspriserne.
Jeg skal naturligvis i løbet af de kommende dage, se mine annoncer igennem og justere priser :-)
Vh.Vibeke
  Skrevet af: micras Oprettet: 19-01-2010
Enig vil også gå mine annoncer igennem og se om der ikke kan holdes lidt udsalg ;-)
  Skrevet af: Epigen Oprettet: 20-01-2010
Jeg er også enig. Vil prøve at skrue lidt på priserne. Så der kan komme gang i butikken. :-)
  Skrevet af: Moo Oprettet: 21-02-2010
Hejsa Alle ;) jeg er ny her på siden ;) men er helt enige brugt tøj skal ikke koste så meget ;)
  Skrevet af: Sabrina85 Oprettet: 22-02-2010
Jeg er også enig, at priserne skal blive nede på et niveau hvor alle kan være med og hvor det kan betale sig at købe brugt.
  Skrevet af: micras Oprettet: 23-02-2010
Hej Moo

Velkommen til.....
  Skrevet af: Moo Oprettet: 23-02-2010
Hej Rennekeras ;) mange tak ;:)
men hvor er her stille på siden ;)
klem moo
  Skrevet af: micras Oprettet: 23-02-2010
tror siden er lidt ny.... sikkert derfor, det kunne være fedt med lidt mere aktivitet! ;-)
  Skrevet af: vibeke b Oprettet: 26-02-2010
Hej igen, kære alle :-)
Tak for opbakning!
Ja, her er lidt stille - mener også at siden her er temmelig ny - og så skal folk måske lige komme sig ovenpå julen og alle januarregningerne :-)
Til jer som er nye: glæd jer til konkurrencerne - så sker her virkelig noget og det er nervepirrende til tider :-)
ps. Jeg har lagt et link til babybuy på min hjemmeside, i håbet om at sprede et par ringe i vandet
vh.Vibeke
Tilføj indlæg i debatten
   Du skal være logget ind for at kunne skrive indlæg i forummet

Køb & salg, børnetøj, børnemøbler, legetøj m.m.
(0-14 år)
Brugt børnetøjbørnemøbler & barnevogne Babybuy.dk Danmarks bedste børnebazar.

Opret GRATIS en personlig profil, hvor du nemt og sikkert, kan sælge & købe børnetøj til dine børn i alderen 0-14 år.
Bl.a. børnetøjs mærker som "Molo, Katvig, Okker-Gokker, Name It, Odder, Mini a ture og m.fl.

Så har du børnetøj, børnemøbler, børneudstyr eller legetøj, kan du sælge det på babybuy.dk.

På Babybuy.dk finder du information om kommende lagersalg med børnetøj og messer i hele landet.

Prøv om Babybuy.dk er noget for dig og få 7. dage GRATIS VIP-status: