Søger billig kravlegård..
  Skrevet af: Drengpåvej Oprettet: 15-01-2011
Hejsa :D
Jeg søger en brugt billig kravlegård.
OG ALT andet gear til en dreng. Vi har to piger og venter os nu en dreng.
Håber der er nogle af jer der vil af med noget af jeres brugte, til rimelige penge :D
  Skrevet af: tinask Oprettet: 31-01-2011
Hej..

Hvis du stadig har brug for drengeting, så har jeg en del.
Har gå stol, lift, bæresele, barnevognssele, tøj osv.
Hvis du har en mail kan jeg maile billeder iaften, så kan du se om du kan bruge noget.

Prisen snakker vi om alt efter hvad og hvor meget du vil ha.

Fortsat god dag.
Venligst Tina.
  Skrevet af: mussen1 Oprettet: 11-02-2011
hvis du har brug for drengetøj i str 56 og 62 har jeg noget til salg, er stort set ik brugt og noget af det er nyt. sender gerne billeder

mvh tina
  Skrevet af: Viktors mor Oprettet: 21-03-2011
Jeg har også en hel masse drengetøj str 50-86 (name it, h&m, molo, katvig, småfolk, ej sikke lej, tth, lego, okker gokker, idat osv), puslepude, musik uro, baby sækkestol, lift med madras, sengerand, baby sengetøj, hagesmække osv osv til salg som jeg endnu ikke har fået lagt ind men vil også gerne sende dig billeder hvis det har interesse :)
Tilføj indlæg i debatten
   Du skal være logget ind for at kunne skrive indlæg i forummet

Køb & salg, børnetøj, børnemøbler, legetøj m.m.
(0-14 år)
Brugt børnetøjbørnemøbler & barnevogne Babybuy.dk Danmarks bedste børnebazar.

Opret GRATIS en personlig profil, hvor du nemt og sikkert, kan sælge & købe børnetøj til dine børn i alderen 0-14 år.
Bl.a. børnetøjs mærker som "Molo, Katvig, Okker-Gokker, Name It, Odder, Mini a ture og m.fl.

Så har du børnetøj, børnemøbler, børneudstyr eller legetøj, kan du sælge det på babybuy.dk.

På Babybuy.dk finder du information om kommende lagersalg med børnetøj og messer i hele landet.

Prøv om Babybuy.dk er noget for dig og få 7. dage GRATIS VIP-status: